August 04, 2012

Mengapa Rasulullah Tidak Pernah Sakit

Assalamualaikum wa Ramadhan Kareem....


Minggu lepas, saya temankan kakak ke sebuah bank di Nilai..Sebab tak nak menunggu kakak saya yang berurusan agak lama,saya ambil kesempatan cuci mata di kedai buku bersebelahan..Semua buku nampak menarik utk dibaca..niat hati nak cari Al-Quran Waqaf & Ibtida`, tpi stok tfsir belum sampai lagi sebab masih baru lagi di pasaran, InshaAllah kalau jumpa nti,saya akan beli..^_^


Lepas kira duit dalam beg..so,saya cuma grab 2 buah buku je.."Mengapa Rasulullah Tidak Pernah Sakit" adalah salah satu buku yang saya beli.Harga RM19.90,219 ms, penulisan Dr.Adi Hashman dari Indonesia.. 

Buku ini sangat bermanfaat untuk mengetahuai pelbagai rahsia dan formula kesihatan Rasulullah yang simple, luar biasa dan holistik (Menyeluruh). Perkongsian dari buku ini ibarat "buy one get two" iaitu beribadah dengan "doorprize" pahala dan kesihatan..Sebenarnya Sakit itu adalah MAHAL, sedangkan sihat bukan saja MURAH malah BERPAHALA. 

Penulisannya juga mudah difahami dan terperinci dalam setiap topik yang ditulis..ada topik yang sy dah familiar, tapi dalam buku ini, ia diterangkan dengan lebih teori,fakta sains &  praktikal..

Moga Allah redha dan memberkati usaha penulis ini..
Amin Ya Rabb.


No comments:

Post a Comment