July 08, 2010

Siapa diri ini?


Assalammu`alaikum w.b.t,

Siapa diri ini?Tajuk yang baik untuk entri yang pertama bukan....aku selalu menggambarkan diriku seperti bunga-bunga yang kembang mekar,indah dipandang..simply because i`m so in love with flowers...any flowers will do..(^_^)
white tulips
pink roses
Waterlilies
And more....
Aku bukan siapa-siapa...hanya seorang gadis biasa yang sentiasa ingin menjadi luarbiasa di sisi Allah s.w.t...Aku masih dan akan terus mencari taufik dan hidayahNya..juga mengharap redhaNya tanpa henti!.Sepanjang tempoh pengembaraan aku di Bumi Allah yang luas ini,dah terlalu banyak ranjau dan liku-liku kehidupan yang aku tempuhi..Sesungguhnya aku hanya manusia biasa yang tak terpernah terlepas dari melakukan kesalahan dan dosa..Kadangkala aku terasa rapuh dan lemah, namun aku bersyukur kerana setiap apa yang terjadi Allah sentiasa kurniakan kekuatan dan perlindungan untuk aku tempuhi semua cabaran yang datang...Betul lah, Allah tak akan sekali-kali menguji sesuatu yang diluar kemampuan hambaNya..

Terima kasih atas segala nikmat, sayang dan kasihMu,Ya Allah..(^_^)


No comments:

Post a Comment